sobota, 8 czerwca 2013

PRZEPRASZAM :(

PRZEPRASZAM

Przepraszam was ale nie mogę dalej pisać tego bloga. Ja się męczę i nawet nie wiem czy wy to czytacie. Lubię pisać ale chyba wam się to nie podoba. Na jakiś czas kończę pisanie tego bloga dopóki pod każdym rozdziałem nie będzie minimum 5 komentarzy. Mi naprawdę zależy na tym blogu ale wam chyba nie. Jeszcze raz przepraszam i bardzo jest mi smutno ,że ja tu się męczę ,żeby rozdział był udany ,poświęcam swój czas na pisanie bloga a nie na np. odrabianie lekcji lub spotykanie ze znajomymi.

2 komentarze:

  1. Nie odchodź prosimy!!!! My Cię kohamy i twojego bloga też!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze nie chcę, żebyś zawieszała/opuszczała tego bloga bo jest on bardzo fajny ;)

    A po drugie wydaje mi się, że ludzie chętniej komentują gdy mogą pozostać anonimowi. Sama często z tej możliwości korzystam.

    OdpowiedzUsuń